Saturday, October 10, 2009

Mengapakah ini terjd....

Sdh 3 semester aku mengenali muu tp perhubungan kita mcm kita br mengenali semlm..aku xtau apa yg terjadi antara kita..apa yg mampu aku lakukan adalah berdiam cja..sesungguhnya kenangan manis antara kita begitu indah namun semuanya musnah begitu cja..aku pun xtau dan xfhm kenapa kita jd begini..mungkinkah kita misunderstanding antara satu sama lain ataupun sebaliknya..hanya tuhan cja tau akan persoalan ini..wlpn kita amat rapat dahulu,tp mungkinkah kita jd begini disebabkan gosip2 antara kita..mungkin inilah penyebab kita menjd begini..knapa xda rs percaya sesama kita sendiri..sesungguhnya setiap perhubungan dibina dr kepercayaan dan persahabatan..aku sgt percaya kpd muu tp adakah dikau juga percaya kpd ku..skrang ini kita jarang berckp,adakah ini yg kau inginkan..aku xmau kita jd begini..yg aku maukan hanya kita menjd rapat dan akrab spt dulu..klu bole kita perlu berbincang utk menyelesaikan mslh ini..aku rs sedih krn kita jd begini..akhir skali,aku berharap tuhan akan memberkati perhubungan kita sehingga ke akhir hayat..Amen..

2 comments:

Jeremy Ashley Said said...

bro, relax la bro... jgn sbb pompuan kau down... buat mcm biasa sj... be cool and relax... kalu ada masa, bw kluar and bw brbincang... tak ssh kn... dari kau menyesal 1 hari nati....

J-Ery said...

thanks jer..aku pun harapkan mcm 2..tp klu dia yg xmau,nak bt mcm mana..terpaksalah aku menjd org.........selepas nie..