Monday, January 25, 2010

Belenggu..

Jam menunjukkan pukul 12.48 pagi,tetapi aku blum tido lagi..Macam biasa la,sibuk menyiapkan assignment2 yang berlambak..sesudah assignment disiapkan,maka masa rilek la sdh..
Dalam suasana yang sunyi,tiba2 terlintas sesuatu di ingatanku..sesuatu yang xdapat aku lupakan..suatu perasaan yang tidak dapat ku ungkapkan dengan kata2..yang membuatkan aku mengimbas kembali kenangan manis dulu..
Ketika mengingatkan hal tersebut,aku mula berasa sedih dan berharap agar semuanya akan menjadi seperti sedia kala namun hakikatnya semua itu adalah palsu2 belaka..masa yang sudah berlalu takkan kembali lagi..macam itulah dengan kehidupan kita,kita takkan dapat apa yang kita miliki macam dulu tetapi yang yang kita perlu lakukan adalah lakukan sebaik mungkin supaya ianya menjadi seperti dahulu..
Sejak akhir2 ini,aku selalu dibelengui perasaan ini..menyebabkan aku makan xlalu,tido xlena..walaupun kami sekadar kawan,tetapi hatiku tetap ingin memilikinya kerana ku sangat cintakan dia..aku xdapat mengungkapkan apa2 yang ada dihatiku ini kerana aku pasti dia xingin aku berperasaan begini terhadapnya..so aku harap agar tuhan berikan aku kekuatan untuk meneruskan hidupku yang penuh dengan panca roba ini..berikan aku kesempatan untuk melupakan segalanya2..biarlah ianya hanya tinggal sejarah dalam diari hidupku..

No comments: