Wednesday, March 25, 2009

Mengutus Rindu

Kasih..
Ku sangat merindui muu,
Dikala aku kesepian selalu,
Namun segalanya adalah mimpi2,
Kerana dikau telah berpunya..
Aku pasrah dan akur akan suratan takdir,
Mungkin kita tidak ditakdirkan bersama,
Untuk selamanya..
Walaupun aku sangat menyayangi muu,
Namun aku reda dengan apa yang berlaku,
Tetapi ini tidak menghalang aku merindui muu selalu,
Bukan untuk setiap hari tapi untuk setiap saat..
Walaupun kita tiada kesudahan yang pasti,
Namun aku menjadi teman rapat muu.
Yang akan sentiasa membantu muu,
Walaupun perkataan" tidak" terkeluar dari mulut muu,
Aku takkan menyesal kerana aku sudah lakukan apa yang sepatutnya..
Sesungguhnya hanya tuhan saja yang tahu akan kesudahan kisah kita..
Jadi ku harapkan kesudahannya baik
Supaya aku ada alasan untuk merindui muu selalu..


p/s; ini adalah rekaan semata-mata,tiada kaitan samada yang hidup ataupun mati.
Hak cipta terpelihara,Ery09

No comments: