Tuesday, March 24, 2009

Nasib Malangku

Entah knapa hari ini saya merasakan nasibku sungguh malang.Semua yang saya buat semuanya tidak menjadi dan jadi cepat blur.Saya harap nasibku akan berubah selepas nie.Sesungguhnya kita tidak dapat meramal nasib kita tetapi kita perlu berdoa kepada tuhan.Sekurang-kurangnya dengan amalan doa kita dapat membuatkan hati kita tenang dan tabah dalam mengharungi segala cabaran yang melanda diri kita.

Apa yang berlaku ada hikmah disebaliknya,mungkin itulah yang terjadi kepada diri saya dan myb apa yang berlaku saya blum detect lg.Selagi saya tidak perasan,selagi itu masalah melanda diri ini.Saya harap saya dapat mengubah nasib bukan semua cuma kalau boleh mau ubah ckit2.Takda apa2 yang saya dapat ungkapankan melainkan teruskan berdoa.Saya harap nasib saya akan jadi lebih baik selepas ini.May god bless me always.Amen.

No comments: